Gjelder fra 20. august 2022
1 Om Tjenesten
Disse vilkårene gjelder for bruk av Nordea Opplevelsesportalen (“Tjenesten”). Nordea Opplevelsesportalen leveres av Tenerity AS (“Tenerity”) på vegne av Nordea Bank Abp, filial i Norge («Nordea»). Tjenesten er tilgjengelig for deg som er Gold eller Premium kunde hos Nordea («kunden»). Vilkårene gjelder inntil Tjenesten opphører eller vilkårene erstattes av nye vilkår.
2. Innhold og bestilling på Nordea Opplevelsesportalen
Tenerity administrerer Nordea Opplevelsesportalen og organiserer og formidler tilbud og innhold presentert på siden. Dette innebærer at Tenerity innhenter tilbud fra sine samarbeidspartnere og presenterer disse for kunder med tilgang til tjenesten, men Tenerity er ikke ansvarlig for leveranse og/eller utførelse av den respektive tjenesten eller produktet som brukeren av tjenesten bestiller, men mindre Tenerity er oppgitt som leverandør av tilbudet. Når kunden setter i gang en bestilling som gjelder et tilbud presentert på opplevelsesportalen.no, blir kunden overført til leverandørens egen nettside hvor bestillingen gjennomføres. Den enkelte leverandør står selv ansvarlig for egne leveranser i henhold til oppgitte vilkår presentert i forbindelse med det respektive tilbudet. Spørsmål eller klager vedrørende leveranse av et tilbud skal således rettes til den aktuelle leverandøren.
I visse tilfeller vil Tenerity selv stå som leverandør av tilbud på opplevelsesportalen.no. I slike tilfeller gjelder egne vilkår for salget fra Tenerity til kunden. Vilkårene blir presentert sammen med tilbudet.
3. Behandling av personopplysninger
Tenerity samler inn personopplysninger om deg dersom du foretar en bestilling av et tilbud på opplevelsesportalen.no der Tenerity står som leverandør. Vennligst se vår personvernerklæring for informasjon om hvordan vi behandler slike personopplysninger. Vi mottar ikke personopplysninger om deg når du benytter opplevelsesportalen.no til å bestille tjenester eller produkter som ikke selges av Tenerity. Den enkelte leverandøren av slike produkter eller tjenester er selv ansvarlig for sin behandling av personopplysninger som leverandøren samler inn i forbindelse med et slikt salg.
4. Cookies
Cookies (informasjonskapsler) på https://opplevelsesportalen.no settes av Teneritys underleverandør Qondor AS som hoster nettsiden. Du finner lenke til Qondors cookie-erklæring på nettsiden.
5. Immaterielle rettigheter
Alt innhold på opplevelsesportalen.no, inkludert, men ikke begrenset til tekst, design, logoer, programvare, tekniske tegninger, konfigurasjoner, grafikk, og filer, tilhører Tenerity, Nordea, tilbudsleverandørene, deres tilknyttede selskaper, og / eller deres lisensgivere. Slikt materiale kan kun benyttes i den grad det er nødvendig for bruk av Tjenesten i henhold til disse vilkårene. Det ikke tillatt å kopiere eller publisere noe materiale fra opplevelsesportalen.no uten forutgående skriftlig tillatelse fra Tenerity.
6. Begrensninger og ansvar
Tenerity kan ikke garantere at Tjenesten alltid er tilgjengelig eller fungerer optimalt, og nettsiden kan til tider være utilgjengelig grunnet vedlikehold eller av andre grunner. Tenerity er ikke ansvarlig for eventuelle tap eller skader som oppstår fordi Tjenesten ikke kan benyttes som forventet.
Tenerity er kun ansvarlig for tap eller skade som oppstår grunnet Teneritys forsett eller grove uaktsomhet. Tenerity er ikke ansvarlig for indirekte tap. Tenerity er uansett ikke ansvarlig for skade, tap eller forsinkelser utenfor Teneritys kontroll, som for eksempel myndighetsbeslutninger, krigshandlinger, streik, lockout, brann, eksplosjon, virusangrep, sabotasje, eller andre liknende hendelser som anses som force majeure.
7. Endringer
Tenerity kan når som helst gjøre endringer eller forbedringer i Tjenesten eller endringer i disse vilkårene uten at dette nødvendigvis varsles på forhånd. Vesentlige endringer annonseres på https://opplevelsesportalen.no
8. Klager
Ved spørsmål eller klager angående Tjenesten kan kunden kontakte Tenerity på telefonnummer +47 67 57 58 29 eller e- post: kontakt@opplevelsesportalen.no. Klager kan også sendes Forbrukerrådet via Forbrukerrådets hjemmeside: https://www.forbrukerradet.no/ Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Du kan også benytte EU-kommisjonens nettbaserte klageportal (ODR) for å sende en klage vedrørende Tenerity. Denne portalen er bygget for å hjelpe kunder som har kjøpt varer eller tjenester på internett. For mer informasjon om denne løsningen eller for å sende en klage via portalen, benytt denne lenken: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Tvister som ikke kan løses gjennom forhandling eller mekling avgjøres ved de alminnelige norske domstoler med Asker og Bærum tingrett som første instans.
9. Kontaktinformasjon og generell informasjon om Tenerity
Foretaksnavn: Tenerity AS
Organisasjonsnummer: 939118756
Kontor: Kjørbokollen 30, 1337 Sandvika
Postadresse: Tenerity AS, Postboks 185, N-1377 Billingstad
Telefon: +47 66 98 66 00
Webside: https://www.tenerity.com/no Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Teneritys forretningsvirksomhet er i hovedsak innenfor merverdimarkedsføring og leveranse av lojalitetsskapende produkter og tjenester.
10. Gjeldende lov
Norsk lov gjelder for disse vilkårene.
Opplevelsesportalen leveres av Mehrwerk AS på vegne av Nordea.